Συχνες ερωτησεις

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Βρείτε απαντήσεις σε κάθε απορία σχετικά με την ιστοσελίδα σας, τον λογαριασμό σας, τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο ή τις πληρωμές σας.

1. Μπορεί καθένας να δοκιμάσει ΔΩΡΕΑΝ το SimpleSite για 30 ημέρες;
Ναι. Καθένας μπορεί να αποκτήσει την 30ήμερη ΔΩΡΕΑΝ δοκιμαστική συνδρομή. Με τη λήξη της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου, μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να αποκτήσετε συνδρομή στο SimpleSite.

2. Πόσο κοστίζει η συνδρομή στο SimpleSite;
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ αρκετών πακέτων συνδρομής στο SimpleSite, διάρκειας τριών μηνών ή ενός χρόνου.

Τα συνδρομητικά τέλη έχουν ως εξής:

Ένας μήνας €12.00
Τρεις μήνες €31.00
Ένα έτος €99.95

3. Τι περιλαμβάνει η συνδρομή μου στο SimpleSite;
Η συνδρομή στο SimpleSite περιλαμβάνει μια ιστοσελίδα με 40 σελίδες και φωτογραφικά άλμπουμ. Η ιστοσελίδα διαθέτει χώρο για συνολικά 300 φωτογραφίες και βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, και μπορείτε να κατανείμετε τους πόρους σας στις 40 σελίδες. Απολαμβάνετε πλήρη λειτουργικότητα και πλήρη πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες του SimpleSite, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων, υποδειγμάτων, βιβλίων επισκεπτών και των εφέ φωτογραφιών, όπως συννεφάκια διαλόγου κλπ.

4. Κι αν θέλω περισσότερες σελίδες ή φωτογραφίες για την ιστοσελίδα μου;
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να αγοράσετε ένα πρόσθετο πακέτο με 20 επιπλέον σελίδες, 200 επιπλέον φωτογραφίες και 20 επιπλέον λεπτά βίντεο για την ιστοσελίδα σας. Για τους περισσότερους από τους χρήστες μας, το βασικό πακέτο είναι αρκετό, γιατί μπορείτε συνεχώς να διαγράφετε και στη συνέχεια να προσθέτετε σελίδες, φωτογραφίες και βίντεο στη SimpleSite ιστοσελίδα σας. Αν θέλετε να αγοράσετε το πρόσθετο πακέτο για 20 επιπλέον σελίδες, 200 επιπλέον φωτογραφίες και 20 επιπλέον λεπτά βίντεο, η προστιθέμενη τιμή είναι μόνο €35.00 με 3 μήν. συν επιπλέον σελίδες, φωτογραφίες και χρόνο βίντεο. ανά τρίμηνο.

5. Θέλω να ανανεώσω τη συνδρομή μου.

Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην ενότητα συνδρομής του SimpleSite.

6. Τι συμβαίνει όταν λήξει η δωρεάν δοκιμαστική συνδρομή μου;
Εάν δεν έχετε αγοράσει επιπρόσθετες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, η δωρεάν δοκιμαστική συνδρομή σας θα λήξει αυτόματα. Μπορείτε έπειτα να αποφασίσετε εάν θέλετε να συνεχίσετε τη συνδρομή σας. Εάν ΔΕΝ θέλετε να συνεχίσετε τη συνδρομή σας, θα διαγράψουμε την ιστοσελίδα σας. Αυτό σημαίνει ότι καμία από τις σελίδες σας δεν θα εμφανίζεται στο διαδίκτυο. Θα διατηρήσουμε, ωστόσο, αποθηκευμένη την ιστοσελίδα σας για τρεις μήνες μετά τη λήξη της συνδρομής σας.

Εάν θέλετε να επαναφέρετε τη συνδρομή σας, δεν έχετε παρά να συνδεθείτε και να επιλέξετε συνδρομητικό πακέτο.

7. Τι συμβαίνει όταν λήξει η επί πληρωμή συνδρομή μου;
Συνήθως φροντίζουμε εμείς για την αυτόματη ανανέωση της ιστοσελίδας σας μέσω της Υπηρεσίας πληρωμών SimpleSite. Εάν δεν επιθυμείτε την ανανέωση της συνδομής σας, μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών την επιστροφή των χρημάτων εντός 14 ημερών και να διαγράψετε απλώς την ιστοσελίδα σας.

Εάν δεν καταφέρουμε να ανανεώσουμε αυτόματα τη συνδρομή σας, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω e-mail, το οποίο θα συνοδεύεται από οδηγίες για τη χειροκίνητη ανανέωση της συνδρομής σας.

8. Πώς ανανεώνω τη συνδρομή μου;
Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Μεταβείτε στην ενότητα “Συνδρομή “και πατήστε το κουμπί “Ανανεώστε τη συνδρομή σας”.

Εάν εμφανίζεστε εγγεγραμμένοι στην Υπηρεσία πληρωμών SimpleSite, η συνδρομή σας θα ανανεώνεται αυτόματα.

9. Τι θα συμβεί αν δεν θέλω να ανανεώσω την επί πληρωμή συνδρομή μου;
Εάν δεν επιθυμείτε να ανανεώσετε την επί πληρωμή συνδρομή σας, συνδεθείτε στην ιστοσελίδα σας, πατήστε "Διαγραφή" και στη συνέχεια "Κλείσιμο ιστοσελίδας". Με αυτόν τον τρόπο θα διαγραφεί όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και θα διακοπούν οι ανανεώσεις.

Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε μέσω e-mail την Εξυπηρέτηση πελατών ότι δεν επιθυμείτε πλέον την ιστοσελίδα σας. Θα διαγράψουμε εμείς την ιστοσελίδα για λογαριασμό σας και θα διακόψουμε όλες τις μελλοντικές χρεώσεις ανανέωσης.

Εάν η Υπηρεσία πληρωμών SimpleSite σάς χρέωσε πρόσφατα αυτομάτως και δεν επιθυμείτε να ανανεώσετε τη συνδρομή σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση πελατών.

10. Τι θα συμβεί αν δεν θέλω να ανανεώσω την επί πληρωμή συνδρομή μου;
Εάν δεν θέλετε να ανανεώσετε την επί πληρωμή συνδρομή σας, συνδεθείτε στην ιστοσελίδα σας, πατήστε "Διαγραφή" και "Κλείσιμο ιστοσελίδας". Με αυτόν τον τρόπο θα διαγραφεί η ιστοσελίδα σας και θα αποτραπούν οι ανανεώσεις.

Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε μέσω e-mail την Εξυπηρέτηση πελατών ότι δεν επιθυμείτε πλέον την ιστοσελίδα σας. Θα διαγράψουμε εμείς την ιστοσελίδα για λογαριασμό σας και θα διακόψουμε όλες τις μελλοντικές χρεώσεις ανανέωσης.

Εάν η Υπηρεσία πληρωμών SimpleSite σας χρέωσε πρόσφατα αυτομάτως και δεν θέλετε να ανανεώσετε τη συνδρομή σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση πελατών.

11. Τι ισχύει για τα ονόματα ιστοσελίδας και τους λογαριασμούς e-mail;
Στο SimpleSite μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε το δικό σας ιδιαίτερο όνομα ιστοσελίδας.

Η ιστοσελίδα σας στο SimpleSite θα ονομάζεται έπειτα www.onoma.com αντί για onoma.SimpleSite.com. Παράλληλα, μπορείτε να κατοχυρώσετε ως και πέντε ατομικές διευθύνσεις e-mail για το όνομα της ιστοσελίδας σας.

12. Πώς πληρώνω τη συνδρομή μου στο SimpleSite;
Μπορείτε να πληρώσετε για μια συνδρομή SimpleSite ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση www.SimpleSite.gr. Το SimpleSite σας ασφαλή συστήματα πληρωμών πληρωμών για να πραγματοποιείτε τις ηλεκτρονικές πληρωμές σας με ασφάλεια.

13. Πλήρωσα αλλά η ιστοσελίδα μου στο SimpleSite δεν είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο. Γιατί;
Ενδέχεται η πληρωμή σας να μην έχει καταχωρηθεί ακόμα. Εάν η επεξεργασία της πληρωμής σας ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα ή μηνύματα σφάλματος και η ιστοσελίδα σας στο SimpleSite δεν είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατόν με την Εξυπηρέτηση πελατών SimpleSite στέλνοντας e-mail στο ExipiretisiPelaton@simplesite.gr.

Προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε σε όλα τα μηνύματα εντός 24ώρου. Σας υπενθυμίζουμε ότι η ιστοσελίδα σας μπορεί να έκλεισε με δική μας πρωτοβουλία επειδή δεν πληρούσε τις προδιαγραφές περιεχομένου που προβλέπονται στους Όρους και προϋποθέσεις του SimpleSite.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε τους Όρους και προϋποθέσεις.

14. Μπορώ να κλείσω και να διαγράψω πλήρως την ιστοσελίδα μου;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε και να διαγράψετε την ιστοσελίδα σας στο SimpleSite όποτε το επιθυμείτε. Συνδεθείτε απλώς χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Στη δεξιά πλευρά της ενότητας "Συνδρομή" θα βρείτε ένα κόκκινο κουμπί "Διαγραφή ιστοσελίδας" μέσα σε κίτρινο πλαίσιο. Πατήστε το για να κλείσετε άμεσα την ιστοσελίδα σας στο SimpleSite.

15. Η ιστοσελίδα μου δεν είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο. Γιατί;
Πιθανόν να μην έχετε ανανεώσει τη συνδρομή σας ή να μην έχουμε καταχωρήσει ακόμα την πληρωμή σας. Εάν έχετε ανανεώσει τη συνδρομή σας και η πληρωμή έχει εκτελεστεί εδώ και περισσότερες από 24 ώρες, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση πελατών του SimpleSite στέλνοντας e-mail στο ExipiretisiPelaton@simplesite.gr.

16. Πόσο χρόνο έχω ακόμα στη διάθεσή μου για να ανανεώσω τη συνδρομή μου προτού λήξει;
Μπορείτε να συνδέεστε και να ελέγχετε την κατάσταση της συνδρομής σας ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε επίσης να ενημερώνεστε για το υπόλοιπό σας σε ημέρες. Σας συνιστούμε να ανανεώνετε τη συνδρομή σας τουλάχιστον 24 ώρες πριν από τη λήξη της. Η νέα περίοδος συνδρομής θα προστίθεται στις ημέρες που έχετε ήδη ως συνδρομητικό υπόλοιπο.

17. Τι θα συμβεί αν καθυστερήσω την πληρωμή μου;
Η ιστοσελίδα σας θα κλείσει με τη λήξη της συνδρομητικής περιόδου σας. Ωστόσο, θα μπορείτε για 90 ακόμα ημέρες να συνδέεστε για να βλέπετε την ιστοσελίδα σας μέσω του Πίνακα Ελέγχου, και να εξασφαλίσετε νέα συνδρομή ώστε να επανενεργοποιήσετε την ιστοσελίδα σας. Η δυνατότητα αυτή σας δίνεται επειδή αποθηκεύουμε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας για διάστημα 90 ημερών μετά τη λήξη της συνδρομής σας. Έτσι, στο διάστημα των 90 ημερών μπορείτε να επανενεργοποιήσετε την ιστοσελίδα σας αφού συνδεθείτε και ανανεώσετε τη συνδρομή σας στο SimpleSite.

18. Έλαβα μια δωροκάρτα SimpleSite. Πώς την εξαργυρώνω;
Εάν έχετε λάβει δωροκάρτα SimpleSite και θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε τη δική σας ιστοσελίδα, πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και ακολουθήστε τις σχετικές οδηγίες:

Πατήστε εδώ για να εξαργυρώσετε τη δωροκάρτα SimpleSite.

19. Μπορώ να ανανεώσω την τρέχουσα συνδρομή μου με μια δωροκάρτα;
Ναι, αλλά μόνο εφόσον η δωροκάρτα SimpleSite που λάβατε παρέχει τέτοια δυνατότητα. Εάν έχετε τέτοια δυνατότητα, συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας, και στην ενότητα "Αγορές & δώρα" θα βρείτε το κουμπί "Ανανέωση μέσω δωροκάρτας". Πατήστε το για να εισαγάγετε τον αριθμό ή την κωδική λέξη της δωροκάρτας σας.

20. Ποιοι είναι οι Όροι και οι προϋποθέσεις που ρυθμίζουν τη δοκιμαστική συνδρομή και την αγορά συνδρομής στο SimpleSite.gr;
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε τους Όρους και προϋποθέσεις.

Γενικές ερωτήσεις για τη χρήση του SimpleSite.

1. Μπορούν όλοι να δουν την ιστοσελίδα μου στο SimpleSite;
Ναι και όχι, με την έννοια ότι η ιστοσελίδα σας ΔΕΝ προστατεύεται με κωδικό. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε λάβει μέσω e-mail πρόσκληση να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, μπορεί να την επισκεφτεί. Γενικά, όσοι γνωρίζουν τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας, θα μπορούν να την εντοπίσουν. Σας συνιστούμε να εξετάζετε πάντα προσεκτικά το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στις σελίδες σας. Μη δημοσιεύετε τίποτα που μπορεί να είναι εμπιστευτικό, προσβλητικό ή ακατάλληλο για δημόσια προβολή. Την ιστοσελίδα σας είναι δυνατόν να εντοπίσουν και τρίτοι μέσα από μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το Yahoo, οι οποίες τηρούν καταλόγους με ιστοσελίδες.

2. Αποθηκεύει το SimpleSite τις φωτογραφίες μου;
Ναι τις αποθηκεύουμε, αλλά σε διαφορετικό μέγεθος και μορφή από τις φωτογραφίες που έχετε στον υπολογιστή σας. Μικραίνουμε τις φωτογραφίες για να περιορίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο φόρτωσης για τους επισκέπτες σας.
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να θεωρείτε το SimpleSite ως το μέρος όπου μπορείτε να αποθηκεύετε τις φωτογραφίες σας και να τις διαγράφετε έπειτα από τον υπολογιστή σας. Το SimpleSite είναι περισσότερο η βιτρίνα παρά η αποθήκη για τις φωτογραφίες σας.

Οι φωτογραφίες που έχετε στον υπολογιστή σας είναι οι πρωτότυπες, κάτι σαν τα αρνητικά που λαμβάναμε παλιά από το φωτογραφείο, και οι φωτογραφίες στην ιστοσελίδα σας στο SimpleSite είναι τα αντίτυπα, ώστε αν συμβεί κάτι στην ιστοσελίδα στο SimpleSite, να συνεχίζετε να έχετε τις πρωτότυπες φωτογραφίες στον υπολογιστή σας.

3. Θα εμφανίζονται διαφημίσεις στην ιστοσελίδα μου;
Δεν εμφανίζονται διαφημίσεις, αναδυόμενα πλαίσια ή χορηγίες στην ιστοσελίδα σας. Αυτός είναι άλλωστε κι ο λόγος που χρεώνουμε ένα μικροποσό ετησίως για τη χρήση του SimpleSite.

4. Γιατί πρέπει να πληρώσω για να διατηρήσω την ιστοσελίδα μου στο SimpleSite μετά τη λήξη της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου;
Έχουμε αποφασίσει οι ιστοσελίδες που δημιουργούνται με το SimpleSite να μην περιλαμβάνουν διαφημίσεις, αναδυόμενα πλαίσια ή χορηγίες. Για αυτόν τον λόγο, χρεώνουμε ένα μικροποσό ετησίως για τη χρήση του SimpleSite.

5. Δεν έχω λάβει το ενημερωτικό δελτίο του SimpleSite. Γιατί;
Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση e-mail που έχετε δηλώσει είναι έγκυρη και σωστή. Για να το ελέγξετε, συνδεθείτε και πατήστε στην ενότητα "Συνδρομή". Στη σελίδα συνδρομής ελέγξτε και επεξεργαστείτε τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας στο SimpleSite.gr.

6. Μπορώ να φτιάξω δικά μου πρότυπα για την ιστοσελίδα μου στο SimpleSite;
Όχι, δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα προς το παρόν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα πρότυπα που προσφέρονται στο SimpleSite.gr. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να υπάρξει τέτοια δυνατότητα κάποια στιγμή στο μέλλον.

7. Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;
Πείτε μας το όνομα χρήστη σας και θα σας στείλουμε τον κωδικό μέσω e-mail. Πατήστε εδώ για να λάβετε τον κωδικό σας με e-mail.

8. Ποια είναι ή ποια θα είναι η διεύθυνση της ιστοσελίδας μου στο διαδίκτυο;
Όταν εγγράφεστε για ιστοσελίδα στο SimpleSite, σας ζητάμε να μας δηλώσετε ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό. Το όνομα χρήστη σας είναι και το όνομα της ιστοσελίδας σας.

Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε "stratigakis" ως όνομα χρήστη, τότε
η διεύθυνση της ιστοσελίδας σας θα είναι stratigakis.SimpleSite.com

9. Εάν αγοράσω περισσότερες ιστοσελίδες στο SimpleSite, θα έχω έκπτωση;
Όχι, τα τέλη συνδρομής είναι ήδη λογικότατα και δεν μπορούμε να προσφέρουμε εκπτώσεις.

10. Μπορώ να αλλάξω το όνομα της ιστοσελίδας μου στο SimpleSite;
Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα της ιστοσελίδας σας στο SimpleSite. Μπορείτε, για παράδειγμα, να μετατρέψετε το stratigakis.SimpleSite.com σε ioannou.SimpleSite.com.

Υπενθύμιση: Εάν αλλάξετε το όνομα της ιστοσελίδας σας, θα χρησιμοποιείτε το νέο όνομα ως όνομα χρήστη για τη σύνδεση στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα χρήστη σας από την ενότητα "Συνδρομή" αφού συνδεθείτε.

11. Επιθυμώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου και να διαγράψω την ιστοσελίδα μου στο SimpleSite ώστε να μην μπορεί κανείς να την επισκεφτεί. Πώς μπορώ να το κάνω;
Ακυρώστε και διαγράψτε την ιστοσελίδα σας στο SimpleSite όποτε το επιθυμείτε. Συνδεθείτε απλώς χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Πατήστε στην ενότητα "Σύνδεση" και έπειτα πατήστε "Ακύρωση συνδρομής και διαγραφή ιστοσελίδας". Σημείωση: Δεν επιστρέφονται χρήματα για την υπόλοιπη περίοδο ή για το υπόλοιπο ποσό της συνδρομής σας.

12. Μπορώ να αλλάξω το μέγεθος των φωτογραφιών μου;
Όχι, το μέγεθος των φωτογραφιών σας ορίζεται αυτόματα από το πρότυπο ιστοσελίδας που επιλέξατε.

13. Μπορώ να επεξεργαστώ το βιβλίο επισκεπτών μου και να διαγράψω εγγραφές;
Ναι, συνδεθείτε στο SimpleSite.gr και πατήστε το κουμπί "Επεξεργασία" για το βιβλίο επισκεπτών σας. Εκεί θα βρείτε όλες τις εγγραφές του βιβλίου επισκεπτών σας και μπορείτε να διαγράψετε όσες είναι ανεπιθύμητες.

14. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ιστοσελίδα μου στο SimpleSite για εμπορικούς σκοπούς;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για εμπορικούς σκοπούς, εφόσον το εκάστοτε περιεχόμενο των σελίδων σας συμμορφώνεται με τους γενικούς Όρους και προϋποθέσεις του SimpleSite. Σημείωση: Δεν επιτρέπεται στους κατόχους ιστοσελίδων SimpleSite να πωλούν σε τρίτους την ιστοσελίδα ή τα ονόματα ιστοσελίδας που διατηρούν στο SimpleSite.

Δεν βρήκατε απαντήσεις στα ερωτήματά σας;

Στείλτε e-mail στην Εξυπηρέτηση πελατών: ExipiretisiPelaton@simplesite.gr

Σημείωση: Εάν είστε ήδη χρήστης του SimpleSite, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε
στο e-mail σας τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στο SimpleSite.